Flickorna .

pratade nyss med syster som är på gröna lund
med skolan. fan va roligt , vill också tillbaka när jag va där med niorna.

aja , hon hade i varjefall åkt Berg och dalbanan, hahaha .
ett år efter sin systers första gång ..

jag fick nyss ett sms av blåbär

"jag har nyss åkt uppskjutet :| och köar nu för frittfall,^^
du vet att jag hatar dig på de bra sättet ^^ de kan
vara sista gången jag har chansen att säga de <3"


hahahahahah , mitt blåbär . <3 <3

ojojojoj , kan man hata henne mer ?!

får se hur dom mår när dom är tillbaka i sandviken ^^ .



Hat = kärlek på vårat vis . <3

Skriv en kommentar här
Postat av: B

FRITTFALL & UPPSKJUTET I MITT HIIIIERTA , KAN JA LOVA !

2007-05-31 @ 19:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback