gävle tripp på tre .


då var det fredag igen .
just nu sitter jag här , har nyss gjort mig klar.
och carro ska snart komma hit sedan ska vi
möta upp emma, så ska vi åka in till gävle.
vi ska se på idol-erik och kolla lite i affärer .

sedan blir det att plugga teori i kväll.
men kanske även göra nått med carro :)
hoppas på det .

gud vad jag och carro blev glada i går,
den glädjen kommer sitta i tills det datumet kommer
och flera månader efter , jag kan inte förstå
att en person gör oss så glada , så lyckliga .
vi ska äntligen få se henne och höra hennes röst .
äntligen , snart ett år sedan , men det känns faktiskt
inte allt för så länge sedan , men tiden springer i väg
utan att man knappt märker något .
oh , vad jag längtar nu , jag och carro i stockholm , äntligen . .

ne nu ska jag ta och äta
sen ta bussen in till stan sen vidare
mot gävle . mysss . <3

image123

Skriv en kommentar här
Postat av: Felicia&Josephine

Hejsan
Vilken fin blogg du har! Vi skulle bli jätte glada om du ville ta en titt på våran!
Ha det bra, kram:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback