grattis mamma .

min dag började med att jag gick upp runt nio
för att göra mig i ordning för en dag i valbo .

emma kom och hämtade mig
och vi åkte mot maria , och som alltid
är hon sen , så vi gick upp till henne ,
där även diva fanns  , <3 hon blir alldelses galen när hon ser en ^^ .
sedan åkte vi vidare till valbo .
vi handlade lite smått , + käka på ikea .

sedan åkte jag och emma hem till sandviken
och maria skulle jobba . så vi åkte till dollar
där emma köpte present till sin släktning .
och jag träffade sedan upp pappa på stan och vi
köpte en present till min mamma för hon fyllde år i dag .
hon fick en tröjja av mig o syrran och en underbart fin blombuket av pappa.

sedan kom diva till oss och vi har myst och haft det bra.
hon får mig att le och tänka på annat .
jag har även pluggat lite teori , ska även göra det i kväll .

sedan kom maria och johan , och hämtade upp mig och diva
så åkte vi till dom och käkade mackor + varm choklad .
sedan kollade vi på tv och sen åkte jag hem med pappa .

och nu sitter jag här . min dag har varit bra !

Grattis mamma , jag älskar dig .

image117

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback