hon , den magiska .

image122
du är allt jag någonsin önskat .

i dag så ringde jag mitt blåbär för att se vad
hon skulle göra i dag , hon skulle leka med katarina.
så jag hängde på dom .

vi har varit hemma hos katarina och slappat
pratat och kollat kort m.m .
det är alltid lika mysigt med att ha sitt blåbär
nära , även fast jag inte gillar hennes ord " fränt" :)
tacktacktacktack för att du vill vara min vän.

sen gick jag o hon hem , så vi bytte skor
på vägen hem , varsin egen , varsin den andras .
det är kärlek .
sedan måste jag säga att angelica
äger på "kalle hoppet" fast jag suger VERKLIGEN.

tack för i dag blåbär.
lördag , du och jag + eurovision song contest
+ "c.r" - klipp och mysigaste mys .




Skriv en kommentar här
Postat av: krusee

fin bild

Postat av: B

du måste säga "iritsch" & samtidigt hoppa , då funkar det , jag lovar dig ;} de är fränt <3

2007-05-10 @ 22:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback