hon va där .

herregud vilken dag ..

carro kom till mig och vi gick och
mötte upp emma och sedan tog vi bussen in till gävle.
provade lite kläder , träffade även emma o maria .

sedan gick vi mot scen området ,
för att se några som skulle sjunga ,
även erik skulle sjunga och det var sanna bråding
som var programledare .

när vi väl kom in på området ,
vem ser man , jo hon , hon typ sveriges snyggaste ever ..
hon va där , herregud , jag var även där utan mitt blåbär.
men båda vi skämde ut oss på olika sätt , haha fyfan
våra planer spricker tack vare detta ; ) ... hahaha . 
jag fick ialf ett kort med henne , som jag både ångrar men inte ändå. 
haha , aja , snyggast de är vad hon är i varje fall . 

sen kom även emma in och vi åkte sedan
mot valbo , dom andra två hade redan tagit bussen hem.
vi åkte till ikea och käkade korv och väntade på maria.
sen åkte vi hem och åt mackor och te /choklad . 

sen bestämde jag mig för att möta upp blåbär
så vi har umgåts lite i kväll , mysigt . 
hon är sämst för mig . 

tack för i dag alla . <3
du gjorde min dag . 

Kärlek utan gränser / sara 

image124
 

Skriv en kommentar här
Postat av: Embryo

Hahaha, vi e i tidningen!! Hahahaha

2007-05-12 @ 14:15:37
Postat av: B

där sprack dom ja "/ HAHA. herregud , SNYGGAST EVER va de ja :D

2007-05-12 @ 23:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback