jag behöver dig som mest just nu

image141
vi älskar varandra.

är verkligen inte på det bästa humöret i dag .
har haft en sjukt tråkig dag , samt att det har regnat , inte direkt
så att man blir på humör då . men pappa räddade den dagen
och tog med mig ut och kikade lite i affärer - färghörnan ,
där vi köpte färg till vårat vardagsrum .

jag satt och diskukterrade med mamma tidigare i dag att jag kanske
ska ta och börja plugga , tyvärr är det förestent att anmäla sig
till dekoratör utbildningen , + att jag inte har dom pengarna just nu.
men det skulle verkligen vara skönt att starta något nytt .
träffa nya människor , upptäcka fina personligheter , lära mig något
som jag verkligen vill jobba med i framtiden .
åh , jag önskade att jag kunde , jag gör det verkligen .
här hemma går jag runt och känner mig dålig , alla har något att göra,
har tidet att passa , har en vardagssyssla , själv har jag ingenting .

så i kväll ska jag bara ligga inne hos min syster medans hon sitter vid datorn
och snacka med henne , hon får mig verkligen att känna mig värdefull.
jag vore verkligen inget utan henne . hon är mitt allt .
min trygghet , min tröst och min tillit .
jag älskar dig <3


tack tack tack . <3


Skriv en kommentar här
Postat av: Embryo

Åhhh, Sarabi, du ska se att allt löser sig! Jag står bakom dej va som än händer! Älskar dej! Puss, Puss

2007-05-24 @ 22:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback