Kärlek .

173845-138


i dag vaknade jag upp hos maria med en
galen hund i ansiktet , alltid mysigt med divas pussar
och galenskaper haha .

sedan kom älsklingsvännen emma och hämtade oss
och vi for till öb , dollar , gävle och valbo .
inhandlade äntligen lite till huuultan , sen även ett SJUKT SNYGGT LINNE ^^
och små ängla vingar , de kommer bli as snyggt detta .
emma , FÖLJ MED :'/ ...

sedan när jag kom hem , så gick jag ut med katta på en
promenad , och så hade hon köpt djungelvrål till mig :') .. <3
sedan så har vi pratat och umgåts .
alltid lika skönt att träffa henne .

sedan så bestämde mig för att åka till jonte
eftersom emma , evve och erika va där.
evve vart as snygg i håret .
sen åkte syrran o jag hem .
och nu har jag duschat , druckigt varmchoklad
och snart ska jga mysa framför tvn , cityaukten i mitt hjärta .


GRATTIS C-R ! ! : )

Skriv en kommentar här
Postat av: Emmsan

You are the one and only! I love you!

2007-05-22 @ 11:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback