Mamma är bäst.

i går kväll blev det Centro med emma och maria .
sedan blev det sibylla mat innan vi for hem .

och i morse skulle emma i väg och jobba
så jag åkte med henne vid 8.00 .
snacka om att man var trött när man kom hem,
sov ungefär 4 timmar i natt . så man lär ju inte vara
piggast senare i kväll.

väntar nu på att carro ska ringa mig och säga
att hon är hemma , så jag kan hitta på något med henne .
hihi .
sedan kanske det blir crusingen i kväll
om emma inte ska ut . blir det så att vi åker in till
gävle , så har du inget annat val carro , du ska med !

har även varit inne i valbo i dag , med mamma ,
vi handlade lite mat , fikade och hon köpte en super fin klänning till mig .
åååh , jag älskar den .

det var min gårkväll och min dag, får se vad som händer här näst .

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback