natt åk .

i går runt elva bestämmde sig emma och jag för at ta en sväng på stan ,
hon kom och hämtade mig och vi åkte runt lite , inhandlade lite smått
att knapra på , sen åkte vi runt och kika , shit vad mycket folk det var
eller så inte , vilken död stad haha , men vi träffade emmas kompis
på ica parkeringen och snackade lite .
tack emma för en underbart bra kväll , musik , prat och bilåk med dig
det kan inte bli mysigare .. jag älskar dig så himla mycket .
*brööödrost* haha , ojoj .. du är klockren älskling !!!  ;)
always on your side .


snart kommer hon , hon den lilla svaaarta ..
jag ska vara med diva idag , det kommer bli
sjukt mysigt , hon gör mig glad glad glllaaaad .

jag är verkligen glad , det är jag verkligen .
sen jag insåg att du ville va min vän , då kan jag inget mer än att vara glaaad.


image99 in a dream world ...





Skriv en kommentar här
Postat av: Embryo

Hahaha, vi e juhe klockrena! Åka runt å bara vara "rädd".. Jaja, kul va de iaf! =) Älskar dej min plommonknopp! =) Puss på kinden..

2007-05-03 @ 13:20:21
Postat av: Matilda

Okej :P Nu vet jag iaf hur jag vrider bilden...har aldrig tänkt på det. men det går inte att få den sne till paint...då blir den vanlig ju :/

Postat av: Matilda

Okej :P Nu vet jag iaf hur jag vrider bilden...har aldrig tänkt på det. men det går inte att få den sne till paint...då blir den vanlig ju :/

2007-05-03 @ 17:20:14
URL: http://hallonshots.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback