NI .

image125


min dag :

runt tolv drog jag med bilen tillsammans med mamma och pappa
in til valbo för att möta upp mormor och maria och jerry ,
vi kollade lite där .
sedan drog vi vidare till gävle för att titta på soffa.
fast vi har nog bestämt oss för den på IKEA .
träffade även anna där , eftersom hon jobbar där , åh jag saknar skoltiden med er..

sedan när jag kom hem va redan emma här hemma
och sedan kom angelica , så drog vi till hennes pappa
sedan vidare till ica , tror aldrig den vägen har tagit så lång tid någonsin,
haha , vi knäppte flumkort och hade as roligt . jag tycker om att ha er runt om mig.
sedan har vi kollat på eurosvion song contest , och finland var klart bäst .
även carro kom hit en stund efter hon varit på någon fest , mysmys .

nu ska jag kila och sova , ska plugga teori
för fulla muggar i morgon .

tack för i dag girls , i love you .


ps .. ingen kan va sämre än mig på kalle anka hoppet . ds ..

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback