Ny dag .

173845-102


i dag vaknade jag i skaplig tid och tog bussen till stan
för att göra ett besök på körskolan .
sedan tog jga bussen tillbaka hem och nu sitter jag här
och väntar på att katta ska ringa mig så ska vi umgås
och jag ska hjälpa henne med lite små läxor ..

jag har en konstig känsla om att jag vill att de ska regna,
hela himlen är mörk och det skulle vara underbart
att få höra regnet som slog mot fönstret och man får sitta här inne
med tända ljus och bara mysa . under det varma täcket .

mina tankar är hela tiden på min syster just nu ,
jag vill inte se henne sårad eller ledsen eller besviken , men
just nu är hon det , det är en jobbig känsla .
jag vill bara finnas där och krama om henne och säga att
allt kommer ordna sig . hon är den jag bryr mig om mest .
jag älskar dig syster , allt kommer ordna sig mellan er .

jag är glad för din skull embryon . <3

kärlek till er alla .

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback