STOCKHOLM

image137

nu är jag hemma från sthlm ,
åkte dit i dag tillsammans med mallan , sahara och BLÅÅBÄR !

vi kollade på NRJ in the park
Snoook , <3 + massa flera .

jag och blåbär orkade med att se hela
konserten , medans dom andra två drog och åt .
+ att vi såg hennes KÄRLEK .. mitt blåbär blev kär ..
jag vill ta hennes hand och åka tillbaka för att se till
att hennes dröm blir sann .
åååhhh . <3

vi träffade även på vårancarro & sundsvallscarro . mysigt .

vi var också sjukt nära en krock i dag , typ två meter
och det var inte en liten . tur att vi inte var nämare , usch .

taaaack för i dag tjejer , speciellt du blåbär .

/ sara .

 


Skriv en kommentar här
Postat av: B

SÅÅ mycket som jag vill skriva i den här kommentaren, men allt blir ändå inte med, för bloggen är cp "/

2007-05-20 @ 01:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback