tankar .

image91


Jag sitter och tänker på allt möjligt just nu .
tänk att jag egentligen inte har ett riktigt liv .
jag har inget jag måste gå upp till , eller att jag måste gå
och lägga mig i skaplig tid för att orka med dagen efter .
jag tyckte till en början att det var okej , att ha friheten att göra vad som helst.
men nu känner jag att jag skulle vilja ha en mening med
att gå upp om dagarna och göra något jag kan känna mig stolt
över när jag går och lägger mig , att jag gjort ett bra jobb , eller något annat.

jag är otroligt glad att jag har mina vänner som finns
där ständigt och visar mig att jag behövs för dem .
det är en obeskrivlig känlsa , och oersättbar .

jag är stolt över mig själv när det gäller mitt körkort.
jag har snart nästa uppskrivning och nu ska jag plugga till tusen.
sedan har jag även bokat in "lilla uppkörningen" .
Så jag är på god väg . jag längtar tills man ha rdet i handen .
då kan jag äntligen åka överallt , när jag viil.
även fast jag själv inte har någon bil , men man får ta mamma och pappas .

sommarjobb ?! ojdå , det känns som de börjar närma sig
och jag har ingen anning om vart jag ska jobba än .
jag hoppas verkligen jag kan få mitt förra sommarjobb .
även fast jag var sen med intresseformuläret.
men vi kan alltid hóppas, annars har jag ingen aning om vart jag
ska gå pengarna att överleva . men det ordnar sig säkert .

tänk vilka underbara människor det gömmer sig här på internet.
jag har hittat fantastiska människor under dom senaste åren .
och hon , mimmi , som jag bara vill lära känna ännu mer ,
hon gör mig glad och hon får mig att känna mig levande .
Hon är otroligt speciell , svårt att bevskriva , men jag önskar att vi
kan bygga upp en fin vänskap , jag önskar verkligen det .

okej , nu ska jag ta och göra mig i ordning
och sedan åka ner på stan för att plugga lite .

ha det bra allihopa ,
jag tänker på er , ständigt . <3

Skriv en kommentar här
Postat av: Embryo

För att du finns.... Älskar dej!
Puss, Puss

2007-05-02 @ 14:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback