tankar

jag vet inte riktigt vart jag ska börja , men det känns som om jag måste
ta och skriva av mig lite , för det första är jag sjuk , i går började med att jag
hostade , och sen var man ute , och frös , sen när jag skulle sova så
frös jag så mycket så jag fick sova med morgonrock under duntäcke.
och jag mår inget bättre nu , eller jo , jag är bara hostig och kan knappt prata.

men det är inte det som får mig att må dåligt , eller ska jag vara helt ärlig
så vet jag inte varför jag mår som jag mår , men allt känns bara meninglöst
och att jag är helt vilsen i mig själv .
jag har verkligen tänkt efter , men jag vet inte riktigt vem jag är / vad jag vill
/ vad jag ska göra / hur jag känner  . m.m .
jag vill hitta mig själv , jag behöver hitta mig själv för att kunna gå vidare .
för att kunna leva vidare och starta något nytt , så behöver jag ha mig själv.

Jag är osäker på allt , jag kan inte ta till mig om någon säger något
fint till mig eller om någon förklarar att jag är personens bästa vän .
hur ska jag veta det , säger personen så till alla , jag är så osäker
så jag känner inte vilka som skulle göra allt för mig , som jag skulle göra
för vissa av mina vänner , jag skulle kunna offra allt för en del av er , skulle ni
göra det samma till mig , eller är jag ingen person som förtjänar det ..
jag ser på andras vänskaper , som har sin ABSOLUT närmaste vän , som har funnits där
fler år , alla minnen , tillit och allt som jag anser vara en riktig vänskap.
nu säger jag inte att jag inte har några riktiga vänner , för det har jag .
men jag har tappat bort min -the one and only- vännen .

jag saknar den vänskapen jag hade med er två , - peka- ni var vekligen mitt ALLT.
vi gjorde allt tillsammans , hittade på saker varje dag , åkte hit och dit
och skapade minnen , det var vi tre , varje dag . det var inga konstigheter vem man
skulle göra nått med , man behövde inte ens fråga , det var en självklarhet.
även fast ni är två av mina närmaste vänner ännu , så är ni ändå så långt i från mig.
jag saknar er , jag gör det verkligen . hoppas ni förstår att ni är det ..


jag vill även tillägga att allt är inte meningslöst egentligen , jag har otroligt fina vänner , en underbar
familj som ställer upp för mig till hundra procent , som gör så jag klarar av vardagen.
jag uppskattar allt jag har , men samtidigt saknar jag mycket . någon att hålla i hand och visa sin kärlek
för , att beundra och vara stolt över ..
men jag ska inte klaga mer , jag ville bara få ur mig några saker.

tack för att ni lyssnade ..

ni är behövda människor , jag älskar er människor .

vänner , tack för att ni finns ,
tro aldrig att ni är dåliga vänner , ni är dom bästa ! <3

granslös kärlek / sara .

Skriv en kommentar här
Postat av: B

(L)

2007-05-27 @ 23:43:08
Postat av: Carro

KÄRLEK <3<3

Postat av: Embryo

Fan Sara, blir tårögd när jag läser din blogg idag ;( Du ska veta att jag älskar dej å står bakom dej vilka val du än gör i livet.. Vill att du ska vara lycklig.. Jag har Sarajour dygnet runt, bara slå en signal om du vill snacka eller bara känna att någon finns där på andra sidan luren... Kommer aldrig att lämna dej Sara, vi ska juhe bli gamla ihop?! Eller hur!? Puss, Puss.. <3

2007-05-28 @ 10:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback