Till dig .

image89 


Detta är till dig hjärtat .

Jag är obekrivligt tacksam att jag har dig , du är den som får mig att le,
du får mig att må bra , du är den som alltid förstår och visar för mig
att jag betyder något , precis lika mycket som du betyder för mig.
Jag vill inget annat än att allt ska stå rätt till i ditt liv , att du kan gå runt och njuta
och le . om jag kunde ge dig det , så skulle jag göra det .
Du ger mig så mycket kärlek , så mycket omtänksamhet . Jag vill verkligen att du
ska förstå att du är en av mina absolut närmaste kompisar .
Jag vill aldrig någonsin förlora dig hjärtat .
det är du och jag embryon , du och jag .
det är dig jag litar och kan prata med . jag behöver dig .
jag älskar dig .
för alltid .
/ din sarabi .

<3<3

Skriv en kommentar här
Postat av: Embryo

Åååhhh, Sarabi min guldklimp! =) Älskar dej <3 Du får mej att tappa orden... Så fint har nog aldrig nån skrivit till mej.. Jag ska aldrig lämna dej hjärtat! Puss, Puss

2007-05-02 @ 01:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback