Vänskap som aldrig kan brytas.

Ann Caroline Dilén

-  jag vill berätta för dig att du är oersättbar vän.
du är den vännen som jag har mest minnen tillsammans med.
dom minnerna som betyder allra mest för mig , dom har vi tillsammans.
vi har nu varit vänner i snart 12 otroligt fina år , och längre skall det bli.
jag vill aldrig förlora en sån trogen vän som dig .
du har funnits på min sida så som jag funnits på din varje dag sedan den
dagen vi träffades för första gången.
Jag uppskattar din vänskap och är evigt tacksam att du vill vara min vän.
jag vill inte leva mitt liv utan dig vid min sida.
jag älskar att umgås med dig och hitta på roliga saker , åka på konserter eller bara sitta i ditt rum och snacka och titta tillbaka på alla fina minnen som vi har .
jag älskar dig för evigt Caroline , "Carre" , du är min bara min "Carre" , hahaha , ^^

det är du och jag , livet ut , hand i hand .
släp aldrig taget , för det tänker inte jag göra.



 
   


Kärlek till dig min vän .

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback