vårvårvår .

image118


vad händer i dag då?!

jo jag tror jag ska ut och köra lite med pappa
sen ska vi in till gävle och kolla på soffor och lite
nytt till vårat vardagsrum.
vi ska göra om där , och jag ska se till att det blir snyggt .

jag önskade att jag fick chansen att göra ett rumt / lägenhet
med vilken budget jag vill och bara låta min insperation
flöda och försöka göra det till min stil.
jag har nu börjat älska grönt , lite gammeldags stil
allt sånt som jag aldrig gillat förut. men det som är snyggast
av allt är stilren stil, som vitt , beige , enkelt och så , det finns inget som slåt det i snygghets faktor.

vädret är kanon här i sandviken i dag ,
känns otroligt bra och jag har min klänning på mig .
så nu ska jag be pappa att vi ska åka i väg
och kika runt även kanske köpa en glass i vår vädret .
myspys.

sedan får vi se hur kvällen blir , kanske hinner
träffa någon vän . <3 .

Kärlek utan gränser / sara.

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback