aldrig ska jag släppa din hand .

En tankeställare .

bara för jag har tappat greppet om mig själv , och tappat bort vad jag vill , vem jag är och så vidare . är det meningen att man ska förlora personer på den vägen , utifall vill jag stanna nu och spola tillbaka och vara den sara jag var . För nu vet jag inte om jag vågar ta några fler steg , jag är för rädd för att förlora , förlora någon jag verkligen älskar av hela mitt hjärta . . 
jag vet , eller jag måste se till att vi fortsätter vara varandras , jag kan inte leva vidare annars . .

En del bra saker finns också .

jag känner en lättnad att jag är på väg att hitta mig själv , och jag vet vad jag vill göra med mitt liv , jag vet bara inte hur jag ska gå till vägen ännu , men det finns en glöd inom mig som jag ska hålla uppe tills jag nått mitt mål .
jag kommer fortfarande vara den gamla Sara , men med annorlunda tankar om livet och vad man ska värdesätta . även en hel del andra saker kan / kommer att ändras , förutom min personlighet . jag kommer fortfarande vara den sara:n , samtidigt som jag insett att det jag behöver stå på mig mer och visa att jag inte kan köras över allt för lätt.

jag saknar den tryggheten jag hade med er girls .
det kommer alltid fattas inom mig .
malin & emma , ta åt er . . jag saknar er . .

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback