en annorlunda vänskap .

kan man inget annat än le åt det , att det finns så fina människor här på internet . det känns så skönt att kunna prata om allt möjligt , utan att ha någon författad mening om varandra. för man får en chans att visa upp sig själv som person från noll , och det är unik .

jag är en person som skulle kunna prata med allt och alla , jag älskar att prata med folk .
men att klicka med vissa känns så otroligt skönt , jag vet såklart inte om alla dom känner likadant.
men för mig så känns det helt fantastiskt .
jag är verkligen glad , att man kan hinna vänner på sånt viss .
jag har funnit personer som blivit mina bästa vänner , tyvärr är det lättare än gjort för att tappa kontakten
med varandra , och det har hänt med en del . men det finns en del personer som jag fortfarande har stark
kontakt med.

nej vad mer kan man säga än att le ett extra leende .

hoppas allt är bra med er mina vänner .

PUSS !


Skriv en kommentar här
Postat av: Malin

Hey, vad jag kände mig träffad på en du tappat kontakten med =)

2007-11-09 @ 15:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback