forever .

image310jag älskar verkligen detta armband .

i dag har jag varit i skolan , jobbat och sådära .sedan åkte jag till ankan vid fyra. Det var ett tag sen vi umgicks bara hon o jag , och det är alltid brabrabra . jag har saknat dig ju .
du är alltid mitt blåbär .

sedan snackade jag o carro om julgalan, som jag skrev i inlägget före , så ska vi dra på den på lördag kväll. ska kolla med arbetarbladet och sådära , så kanske vi får rabatt men annars bokade vi genom ticnet, så vi har i reserv i alla fall .

i morgon blir det skola och kolla upp biljetterna , och sedan blir det idol på kvällen med min babe emma :* <3


jag älskar dig .

Skriv en kommentar här
Postat av: B

jag har saknat dig!
och det var faktist två veckor sen :O

2007-11-15 @ 23:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback