Fredag .

fredag , en vanlig fredag .

i dag åkte jag in till gävle / valbo med maria ankan och emma, där shoppade jag vantar och ett par örhängen , okej inte alls ovanligt att det blir örhängen , men jag har det i stället för andra tex har skor. haha . sedan åkte vi hem mot sandviken och inhandlade lite gott inför kvällen , sedan skjusade jag hem alla och jag och emma hämtade upp syster hos evelina, och vi åkte och käkade.
Sedan besökte vi Ica Maxi en sväng och inhandlade lite till , och sen åkte vi och plockade upp ankan och sen begav vi oss vidare till maria och johan, där vi har kollat på idol och fredag hela veckan. helt seriöst tycker jag juryn beter sig sjukt jävla dåligt , man kan på bra sätt säga att man inte gillar en person , men att trycka ner personen så långt det går , det är inte ens närheten av respekt . . aja . haha .

sedan kollade vi på lite klipp på you tube och johan är förälskad i paul potts framträande i america got talent , eller vad det heter , och han försöka härma honom , tror inte jag skrattat så gott på bra länge alltså haha .
sen bestämde sig maria för att gå ut på stan o cheka läget med ullis och tanja , så jag skjusade hem emma , och hämtade dom andra och sedan åkte jag o ankan o emma hem hit , och jag och ankan har kollat på svensson, svensson och något annat myskoprgram haha , sedan hämtade vi ullis och tanja på stan , maria stannade såklart kvar . hahaha . .

så nu är jag hemma , och nu ska jag ta och sova , ska skjusa maria till jobbet vid halv 12 , för jag har lånat johans bil :)) haha .

PUSS sålänge :*


Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback