Fredag , med stort F !

n a g e l a c k i mitt hjärta .


jag har precis duschat och kollat på våra bästa år , och även hunnit måla mina naglar med mitt nya nagelack , brunt som glittrar .

i k v ä l l har jag blivit bjuden på middag hos tanja , så jag ska dit runt sju . . vi ska äta lite gott , dricka lite och sedan blir det även en titt på saikmatchen, om vädret tillåter . sen får vi se hur kvällen slutar , jag har bestämt mig för att inte alls lägga ut mycket pengar denna månad , för jag vill spara lite , köpa extra fina julklappar åt mamma o pappa i år , så mycket som dom ställt u p p

j a g s k a h a j u l m y s m e d s a n d r a . .
jag tänkte att jag skulle dra dit den 21 och sova över hos henne,
och bara ha det bra med henne , jag tror jag behöver det!

nu ska jag ta och göra mig i ordning , besöka systemet för att inhandla någon cider
och sedan bär det av till tanja runt sju i kväll .

ha det bäst mina vänner .
PUSS .


[ jag är glad att du finns ]

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback