fredags kväll .

image295  image296

mina älsklingar
jag drog i väg med emma för att skjusa syster och co till en teater , så åkte vi och inhandlade lite att knappra på kvällen till idol , sen åkte vi och hämtade ankan , och sedan satt vi och snackade en stund sedan tittade vi på idol och hade det allmän mys . sedan skjusade jag hem dom och nu sitter jag här .
en riktigt bra kväll måste jag säga .



ett extra leende .
jag har tänkt på det så mycket , att jag sa för mycket saker som jag nu ångrar, även fast jag står för det jag gjort.
och jag tyckte det var skönt med ditt inlägg , och att jag fick förklara för dig att jag saknar dig.
oj , jag trodde verkligen jag kunde gå vidare men jag inser mer att du va en vän jag behövde .
jag är glad att du & jag kan ge oss en chans till . .
tack .
tack .
malin .

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback