God kväll mina vänner

jag är väldigt dålig på att uppdatera .

fast just nu känns det som allt eller inget snurrar runt i mitt huvud och jag vet inte hur jag ska vara i vissa situationer , jag vill kunna ta beslut som inte ska få mig att ångra något efter det , eller känna skuldkänslor bara för jag gör som jag själv tycker är rätt . Det är svårt att ta sånna beslut när man själv mår dåligt av att se andra inte acceptera att jag vill göra just så eller ja . jag vet inte hur jag ska förklara det , men det ska nog lösa sig . jag ska försöka jobba på att själv inte bli besviken i andras beslut , och jag vill att andra ska acceptera mina .
jag räcker inte till överallt .


jag måste även skriva att jag saknar sandra !
vi måste verkligen ses snart gumman <3

även vill jag påpeka att jag älskar min syster över allt annat .
det finns ingen i hela världen som skulle kunna ta hennes plats . .


och förlåt om jag inte räcker till överallt , jag är bara en person med tusen frågor i mitt huvud
men  jag försöker göra så gott jag kan . . ibland orkar jag bara inte med . .

Skriv en kommentar här
Postat av: KlyftaN

Sara du ska ta dina beslut som du själv känner att du vill göra. Andra borde acceptera o vara glad för din skull. Även om det är sånt som är ledsamt för andra borde man kunna visa att man är glad för din skull. För vilka beslut man än tar i livet så har man endå sina nära o kära kvar :)

Postat av: Anonym

Jo de e helt okej, lite mycket med allt just nu. Mycket att tänka på inför framtiden o allt..

2007-11-29 @ 23:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback