Halloween 2007

jag ska ta tag i min blogg . ^^ haha

image280

lördagen - halloween fest med brudsen :*

började med att åka runt och köpa de sista ,
hämta kläder hos linn och hämta upp ankan .
åkte till maria , började fixa oss där , skulle vara klara vid 6
men vi kom nog inte därifrån för än 7 haha .

gick till lokalen som låg vid ullis .
gjorde ordning allt och sedan började det droppa in folk .
men dom flesta kom runt 8-9 .

så vi lekte lekar , umgicks och drack en massa .
blev även lite för fulla personer där också .
men det är vel så det kan bli .

sedan vid 11 - halv 12 så åkte vi ner på stan med taxi .
vi skulle ut på marquee men de va så lång kö så jag o ankan drog
och tog ut pengar med 2 andra , sen träffade vi tanja
och hon sa att alla va där inne på centro , de va bara hon o timo . haha
men sen kom även maria ullis linn o co :)

sedan när centro stängde drog vi hem till kim på efterfest
och jag gillar inte sånna för jag är så himla trött.
men jag stod ut för ankan o marias skull . sen vid halv 4 tog vi taxi hem
och gjorde köttbullar och potatisgratäng ,
sen somnade maria på ankan och jag brevid , sen drog maria in
till johan och vi somnade om och sedan vaknade vi en antal gånger med en
pussig diva som kom och lekte med oss . men vi va för trötta .
men vid 12 gick vi upp och sedan städade vi lokalen handlade god mat
och hade det allmänt mys , så runt 9 kom min pappa och hämtade mig o ankan
så vi åkte hem . ^^

måste säga att min helg har varit grym ! :)

PUSS på er :*
spec du ankiplank  :*

Skriv en kommentar här
Postat av: B

åh, brabrabrabrabra helg! :*
PUSS PÅ DIG!!!
btw, så älskar jag efterfester! (A)

2007-11-05 @ 23:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback