hello .

dåligt på att uppdatera . . .

Måndag : jag umgicks med carro , och vi myste i hop oss i hennes soffa och kollade på gamla julkalendrar som vi alltid kollade på förut . haha , sedan drog jag o hämtade upp maria o dom andra . så jag maria o syster åkte hem till oss och gjorde mat med pappa . sen badade vi diva och gjorde ansiktsmaskar och så dära . det var allmänt mysigt . sedan drog jag och sova hos maria , kollade på film och myste ner oss med varsitt täcke och sen somnade vi runt fyra . . :)

Tisdag: vaknade runt två i dag , gick upp och kollade på tv och sedan medans maria sov , duschade jag o fixade mig , sen vaknade hon och vi drog nästan direkt till bussen och mötte lina timo o ullrika på den. vi åkte till gävle och gick och kollade och åt god mat . sedan mötte vi på linn och tanja . och vi åkte med dom hem , sen kollade jag o maria på ugly betty och DH .. :))

och nu är jag hemma :)

<3

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback