jag är fortfarande jag .

jag kände att jag lära skriva av mig , jag bara fick den känslan , men jag vet inte vad jag ska skriva. jag vet bara att jag inte ritkigt vet vad jag vill just nu , jag vill så gärna åka till stockholm och sådära , men ändå känns det så tveksamt när jag tänker på det , för jag har det så bra här hemma emd alla vänner och tryggheten, jag har alltid varit en person som stannat kvar inom det trygga området . men kanske jag en gång måste ta ett steg ut i det gröna . upptäcka nya människor och nya utmaningar . jag får en känsla av att jag hittat mig själv mer o mer för varje dag , jag tror faktiskt jag är den personen som jag aldrig trodde jag kunde bli . en person som behöver hitta en person med en personlighet som kan göra mig lycklig på ett sätt som ingen vän kan göra .. dom som vet vad jag pratar om , att jag varit så osäker i mig själv på vilken sorts person jag vill se mig med i framtiden . men just nu känns det som om det kan vara vilken som helst , bara någon som har DET . det dära man inte kan sätta ord på . jag önskar jag hittar det jag söker .

jag ska verkligen klara av det här , och som en person sa till mig i går , ta det lungt , du har hela livet på dig , och det är faktiskt sant. man ska hitta sig själv och göra det man tycker om och känner stolthet för.
och jag ska se till efter min skolgång , som är slut till julen , att jag ska fixa en praktikplats och se till och göra något , och sedan lite senare i mitt liv åka till stockholm och jobba . men man vet aldrig vad som händer. men jag behöver vara kvar här just nu med mina nära och kära , samtidigt som jag vill i väg .

tack alla ni som finns i mitt liv och sprider lycka och gör mig glad .
ni är min insperation till livet .

Skriv en kommentar här
Postat av: Malin

Som en person sa *nickar instämmande på huvuvet* =) -stolt-

2007-11-11 @ 17:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback