jag behövde denna dag .

Film mys & jensas sallad .

jag drog till maria efter jag hade hämtat min syster och allt sånt dära , drog dit runt fem ungefär . vi satt och snackade och gjorde några ärende på stan och sedan bestämde vi oss för att köpa jensas salladen , och det är en sallad man inte tackar nej till i första taget . sedan drog vi hem till henne och myste framför tvn och kollade på lite väskor och skor vi kanske ska inhandla , men just nu ser min ekonomi inte så värst bra ut . men det kommer lösa sig någon gång hoppas jag haha .

sedan kollade vi på super sugen , men jag hann tyvärr inte kolla klart för jag skulle hämta syrran och pappa , men det var verkligen en sjuk film och jag och maria skrattade som fan , speciellt när " han fick börja sjunga mitt i en fest " hahahaha . herregud . .

så nu sitter jag här och lyssnar på musik och har precis skickat ett mail till min lärare som jag har tidigt i morgon oxh sjukanmält mig så jag skippar hela dagen , för det känns konstigt om jag går på historian haha .

så nu ska jag ta och slappa lite här och sedan blir det sängdags , rätt tidigt får jag tro :)

ha det så himla bra alla där ute :*
PUSS !


Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback