Julgalan 2007

jag bestämde mig inte för att sitta vid datorn när jag kom hem i kväll, men som sagt jag satt mig ändå som ni kanske märker . :)
kom nyss hem från julgalan, som jag va där med carro och träffade även min maria .
jag hämtade upp carro runt sex , halv sju. vi kom vel till gävle vid kvart i sju kanske , så vi letade på våra platser och sedan kollade vi runt lite , och sådära .
sedan var det jerry williams som skulle uppträde och det var verkligen boring haha . så jag och carro orkade inte sitta på dom platserna vi satt så vi letade på några ledigare närmare scenen. sedan började julgalan och det var sjukt bra , jag fick verkligen gås hud när linda och sonja sjöng. tycker dom är som alla andra artiser men dom stod verkligen ut under denna julgala. sedan var såklart BOUNCE med , och dom är så bra , trots inte alvaro var med , tråkigt .  men det var faktiskt en bra julgala , och den får godkänt , inte mer , tyckte man kunde haft en längre och med lite mer låtar och fler artister hahah .
sedan drog vi och carro fick snacka lite snabbt med sonja , hon är gullig .
vi såg visst lite för mycket än vad vi borde set HAHAHAHAH . eller hur carro? ^^
sedan drog vi vidare där baren var och träffade på maria där och vi snackade lite med hennes jobba kompisar och sedan letade maria upp en fest i sandviken , så vi drog dit och nu åkte jag hem . emma skulle ha sovit här , men hon bangae , tråkigt .
men här sitter jag och emma o emelie ligger i emmas rum , mamma o pappa i deras och kusin oskar i vardagsrummet , här är det folkigt ,. haha . emma fastas . :(

nu ska jag sova .
PUSS !

Skriv en kommentar här
Postat av: Malin

Wiiie Linda DDD hon står alltid ut =) Du får berätta på msn sen :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback