keep smiling .

Lördag , fest i kväll .

i dag vaknade jag runt halv elva och klädde på mig och sedan åkte jag och hämtade upp maria , som skulle jobba , så jag skjusade in henne till valbo och sedan tog jag en titt i butikerna och köpte på systemet . jag hittade en klänning som jag blev kär i , men som jag inte köpte , och det ångrade jag . .

sedan åkte jag hem och träffade mamma o pappa utanför johan o maria , så jag gick upp till deras lägenhet och smög mig in medans johan sova , för jag har ju egen nykel där , så jag lämnade bilnycklen och marias cider där , och när jag skulle gå , så märkde jag att jag hade tipsie med mig , HAHA . hon hade smitit ut och stod på fel sida , på min sida när jag skulle låsa, de va roligt haha .

sen så åkte jag med mamma o pappa och handlade , sen tog jag med mig pappa till valbo och köpte den dära klänningen, kunde verkligen inte hålla mig hahaha . så jag ska ha den i kväll :)) .. sedan letade jag efter benvärmare i HELA valbo , fanns ingenstans . . men ska kanske låna carros senare :)) . sen åkte vi till åhlens och inhandlade en julgran , (plast) som vi ska ha i vardagsrummet på julen .

och nu har jag ätit och duschat , ska till maria om en timme och göra i ordning oss .
Så det blir jag ullis o maria i kväll , vi skulle till någon danne först och sedan till någon annelie ,
de blir säkert bra , hoppas det är några roliga personer ute :))

PUSS på er :*
<3
<3

Skriv en kommentar här
Postat av: matilda

Jag ska ut :D Finns förresten benvärmare på JC, så du vet någon annan gång :D ha så kul ikväll!! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback