lördag .

image298
lördags morgon med snö .


här vaknade man sent , kollade på klockan runt elva , och tyckte det va värt att sova ett tag till , men det slutade med att jag vaknade av ett sms från ankan , haha vid 12.45 . aja . jag kollade min mail nyss och jag har redan fått en intresseanmälan på au pair sidan jag blev medlem på , utan att jag skrivit något om mig själv . haha , fast jag tackade nej för jag kände att familjen inte bodde rätt och sådära . vi får helt enkelt se om jag vågar ta steget till att åka i väg , fatta va mysigt det skulle vara. annars funderar jag på att ta det till hösten och försöka fixa lite genom komunen nu i vår . haha . aja jag får helt enkelt se .

i dag ska jag hjälpa carro med att fixa sig inför ett halloween party som hon ska på , det kommer nog gå bra och hon kommer bli skit snygg haha , ska nog ta och ringa henne om en stund och dra dit och bara slappa med henne ett tag innan . :)

nej nu ska jag hjälpa mamma med maten .

PUSS !

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback