Måndag .

min morgon började som jag och emma hade trott , vi sa till varandra att vi kommer sova över denna morgon pga attt vi sov hela dagen i går , och rätt hade vi , för vid åtta ringer carro och väcker oss och säger att hon ska hämta oss inom 10-15 min . . vi hade klockan på sju , men har inget minne av att jag slog av den .

sedan åkte vi till centralarkivet i stället för skolan , vi satt där i en timme och väntade på han som skulle hjälpa oss men sedan fick vi veta att vi skulle få vårat material i morgon , kul på sin lediga dag måste man dit vid 10 , men aja , jag måste ju göra det klart .

sedan drog jag och carro hem till mig sedan till henne , och där har vi gjort lite läxa och kollat på tv . Emma joinade oss också i soffan så där har vi legat och kollat på tv sedan ett och jag kom hem nyss .

jag ska kanske till maria om en stund , hon va lite sjuk så vi får se vad som händer .
men jag saknar henne juu :*

PUSS sålänge .

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback