Måndag.

image315
[en fin bild jag hittade på carro dator , underbara kallbadhuset i varberg, saknar det verkligen, minnen för livet med dig carro ]

just nu sitter jag hemma hos carro , jag kom precis hit, ska ta tag i lite plugg och sådära .
kom nyss från gävle , va där och åt med maria , det är så himla gott med pastan där . ojoj .
sedan när vi skulle åka hem vart det stopp på motorvägen , så man fick åka i 20-30 en bra bit,
sjukt drygt men så är det haha .
sedan köpte jag även ett par skor för 50 spänn , ett par lila, så himla fina och dom ska jag ha nästa gång
jag går ut , när nu det blir . :)

så nu ska jag umgås med carro och sedan lite senare till kvällen ska jag hem till maria och johan
och äta mat och kolla på film , sen ska jag hämta pappa på jobbet vid 1 , så jag kommer inte skriva något
mer i dag , troligtvis kanske msn senare i kväll , vi får se hur trött man är :)

Jag älskar er .
PUSS !

Skriv en kommentar här
Postat av: matilda

Finns det verkligen så fina byggnader i Sverige :)
Kom ihåg att läsa till historian imorron, men se upp för historiaboken, är inte skoj att få den på nästan inte hehe :D ses imorron

Postat av: Isabelle

Saknar er här!!!

2007-11-20 @ 14:38:55
URL: http://izzys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback