min dag .

image316

just nu sitter jag och kollar på våra bästa år , herregud vad man blir fast i det direkt , haha , man det är fan ett bra program samtdigt som det är as dåligt haha . men det är en bra början på eftermiddagen .

i går kväll blev det mat och film med maria johan timo och ullrika . det var hel mys , och vi drack även julmust och glögg , :) sedan vid ett åkte jag hem , skjusade hem timo sen åkte jag och hämtade pappa . som slutade jobbet precis. 

i dag har jag planerat in en hel dag bara för att vara hemma , jag tror det kommer bli så i alla fall, måste ju plugga och så , så det är vel dags att göra det haha . sedan tror jag att jag ska spela the sims eller kolla på någon film.
vi får helt enkelt se vad som händer , men jag blir nog bara hemma :)

nej nu ska jag fortsätta se på våra bästa år .
och sedan göra någon slags mat .

PUSS .

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback