min kväll .

taxi med tanja hem , hem till sängen :*

jag drog i dag till maria runt fem , började göra oss i ordning och tanja kom vid sex ungefär , och vi fixade håret och hade det allmänt mysigt , med bra musik . gosade även med älskade diva mellanåt , åh vad jag älskar den hunden ! . sedan träffade vi ullis och drog till hennes vän daniles kompis .. minns inte namnet, men där var det typ 30 + och så dära , men man har alltid trevligt med brudarna . så vi tog massa knasiga kort och snckade en massa och ha det bra och drack en aning .

sedan tog vi taxi ner på stan och det som är så bra är allt det alltid är en som betalar , och den begär aldrig pengar av en haha , de är bra md att åka stor taxi . när vi kom fram skulle jag gå in med tanja o danne men då ringer matilda så jag drar och möter henne , sedan går vi in och handlar goda drinkar och sitter och snackar med dom andra och har det otroligt bra , riktigt trevligt att hon var med , hon gjorde kvällen speciell . TACK matilda :*

sen dansade vi vidare kväll och drack goda drinkar ,
så nu åkte jag hem med tanja i taxin , och en otoligt trevlig taxi chaffis . :))

så nu ska jag sova :)
bilder kommer antingen här eller på : Http//:smileforlif3.bilddagboken.se . :)))

PUSSS på er , speciellt ni tjejer !

/ en lagomt full sara .

Skriv en kommentar här
Postat av: Anonym

fin blogg :)

Postat av: Angelica

lagomt full
du har glömt ditt bdb's namn

2007-11-25 @ 03:15:12
URL: http://cardil.blogg.se
Postat av: Angelica

oj, jag hade visst carro's blogg där! (A)

2007-11-25 @ 03:16:06
URL: http://baraleker.blogg,se
Postat av: Anonym

tackar=)
vad gör du uppe då?

2007-11-25 @ 03:23:39
URL: http://sjukdom.blogg.se
Postat av: matilda

Tack själv, var jätteroligt att träffa dig på annat ställe än skolan. Lät så tragiskt när jag skulle dra och vi sa typ "vi ses på historian" hahah :P Ja vi får ta och göra det :D
kram på dig...ses på historian på onsdag :P

2007-11-26 @ 19:04:04
URL: http://hallonshots.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback