Ord .

min dag blev lite som jag hade planerat den , vi betalade kryssningen och jag hängde med emma och oskar . sedan tog även jag och emma en promenad ,det var faktiskt skönt .

" du är min bäbis "
" du är min stjärna"
" det här är min absolut bästa vän i hela världen"
" hon ställer jämt upp , ringer man 5 på morgonen så ställer hon upp"
" du är så himla vacker"
" du är verkligen bäst "


jag kan inget annat än se på min bästa vän med tårfyllda ögon och ett stort leende när såna hära ord kommer ur hennes mun , jag förstår verkligen mer o mer för varje dag att jag betyder något speciellt för dig .
jag har alltid varit varit på vakt för att inte låta dig betyda för mycket för mig , för om jag inte gjorde det för dig . men jag har aldrig trott att jag skulle uppleva sån här fin vänskap , att jag skulle kunna känna med mina egna händer på vårt starka band. det har aldrig någonsin funnits en sån person som fått mig att inse att jag är vacker , att jag är behövde för denna värld , inte på samma sätt som hon får mig se på mig med såna ögon .
samtidigt som det finns saker man behöver jobba med hos sig själva som den andra får en att inse , det är inte många jag kan vara lika öppen emot och som KAN ta till sig , men det kan hon .
hon kan höra på min röst hur jag mår , hon kan se innanför min fasad när jag mår dåligt , hon bara vet av en känsla , precis som jag ser på henne . och hon viker aldrig undan när man försöker prata, utan hon stannar alltid kvar när tårarna rinner och när orden satt sitt stop i halsgropen . Jag har hittat min bästa vän här i min värld . jag vet att vår vänskap kommer vara livslång , hon är en del av min familj , som jag är i henne . hon johan & diva + katterna är mitt andra hem , där jag känner trygghet precis som jag gör här hemma hos mig . jag kan se ut och vara som jag vill där , men ändå bli sedd för den jag är . Som johan sa till mig " om någon skulle hända dig , skulle jag komma och hämta dig direkt "  , ord som vämer hjärtat , såna ord man bara vet finns kvar där .
jag finner inga ord , men jag älskar att jag har er i mitt liv .
jag vill aldrig att det ska förändras .
livet ut .
det finns inget annat jag kan tro .

" mitt bästa rea fynd "
det är jag . <3

Jag älskar dig Maria Wilhelmsson .

förevigt vänskapligkärlek .

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback