över .

jag är verkligen helt slut .

haha , tänk förut klarade man lätt av en hel skoldag mellan 8.00 till 16.00 , i dag känner jag mej helt slut efter en sådan dag , men det har ändå varit en rolig och lärorik lektion , och min grupp va bäst , haha . och tänk vad man kan bli trött på några få personer som verkligen ska ha svar på allt , oj oj , ^^ , tror jag har en bloggläsare som håller med om det i alla fall hahaha .
men det är skönt att man gjort klart världskrigen på en lektion, behöver man inte tänka mer på det .

lunchen var bra , jag var och åt med matilda carro o amanda på american take away , och det var riktigt gott , :)
så nu är man mätt än , så nu ska jag ta och se vad som händer , ska i alla fall plugga en del till mitt dataprov , jag säger i allafall det , hoppas det blir av haha . sedan ska jag se på greys i kväll och mysa i min säng , och lite sömn skulle absolut inte skadda , eller varför inte en trevlig konversation på msn som livar upp stämmningen :))

ha de bra alla .
jag saknar dig .
PUSS !


Skriv en kommentar här
Postat av: matilda

Du har ABSOLUT en som håller med dig!! Hade god lust att hälla min läsk över honom den sista halv timmen. haha :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback