Telefonkontakt :*

i dag vaknade jag med en emma vid min sida , vi har legat och snackat mest hela dagen , vi vaknade runt ett , åt frukost och sedan låg vi kvar i sängen och kollade på massa roliga klipp på youtube.com . sedan så började vi med läxa runt halv 5 , och nu sitter vi här och emma skriver förfullt , och jag tycker hon är väldigt duktig .

i dag är det även fars dag med jag har inte träffat min pappa ännu för han jobbar fram till 6 sedan drar han på innebandyträning och kommer hem runt åtta i kväll .

jag måste säga att jag har haft en otroligt skön helg med massa sömn och det är alltid bra . jag tycker om när man bara kan vara sig själv och bara ta det lungt och inte göra något . det är med för få personer man kan göra det .
dom som ska ta åt sig , ta åt er , ni är spceciella . :)

åh jag har inte träffat maria på flera dagar nu , och det känns verkligen , hon är min bästa vän som gör mig så innerligt glad . men vi har alltid telefonkontakt och det är bra .

det dära med telefonkontakt påminner mig om min och ninas tid , då vi ALLTID ringde varandra efter skolan och på kvällarna och pratade om allt och inget .
gud vad jag saknar henne , men jag vet att hon har det bra i stockholm med sin Lasse och sin Chloé . :)
och snart måste jag åka och hälsa på henne .

nu ska jag fortsätta hjälpa emma med läxa .
kommer säkert ett till inlägg innan kvällen är slut .

PUSS !

Skriv en kommentar här
Postat av: matilda

Det ska jag absolut. Inte nu bara haha. Har lite bråttom ;P Försöker fixa de till onsdag. puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback