till dig .

hur lätt är det att ha en vänskap som är som våran?

jag visste att detta skulle hända , jag verkligen visst det .
och jag blev inte förvånad när det hände , att du skulle välja en person före någon annan som alltid varit med i ditt liv , så länge du visste vad vänskap var i alla fall .
jag blir verkligen less när du skyller i från dig att allt är mitt fel , när jag gett dig så mycket , ögon på vänskap tilexpempel . kommer du ens i håg att jag var den person som var din vän när alla andra inte var det . jag struntade fullständigt i vad folk tyckte om dig , och gav dig en chans att visa vem du var , jag stod på mig och sa " detta är min bästa vän " , när alla andra så " hur fan kan du vara kompis med henne " , jag bröt till och med vänskaphjärta med dig , medans andra sa " hon är äcklig , hur kan du ? " . jag struntade i det , jag gav dig verkligen en chans , och både genom mig och dig själv skapade vi vänskaper omkring oss . vi umgicks varje dag , varje helg , du sov alltid hos mig och vi gjorde allt tillsammans, men var jag för bilnd att se att du skulle strunta i mig så fort någon viktigare kom in i ditt liv, eller har du gjort ett misstag att välja honom för mig ? , jag vill ha svar och kan ge dig en ny chans , men då måste du ge mitt nya liv en chans , jag har funnit nya vänskaper i mitt liv som jag mår bra av , är jag inte värd att ha dom kvar bara för din skull ? men varför skulle jag göra det , när jag vet vad du gjort mot mig .
vi har gjort allt tillsammans , det var du och jag , och även carro , men carro vill vara min vän trots jag skaffat nya vänskaper , och jag vet med mitt hjärta att jag borde ge dig mer tid carro , men förlåt , detär som det är nu , gjort är gjort , men jag känner en viss trygghet hos dig som ingen annan  !
men jag vet inte hur det ska bli mellan oss två , kommer våran vänskap ta slut här , just nu känns det inte som det kvittar , för jag vet inte hur mycket du vill ha mig som vän , jag vill vara din vän , men jag vet helt ärligt inte hur det ska bli längre . jag hoppas det kan ordna sig på något vis , för jag vill kunna se tillbaka om några år och säga , "tänk hur fin vänskap vi hade , och vi som nästa förlorade varandra helt , fortfarande är vänner nu " . .  men jag tror verkligen inte att det kommer vara så , inte som det är just nu . men jag vill att du ska veta att du var en av mina absolut bästa vänner , och du kommer alltid betyda något extra . . förlåt , men jag vet inte vad mer jag kan säga , du har gjort mig ledsen när du valt bort mig , precis som jag själv valt bort dig med tiden . . 

jag kommer alltid minnas dagarna när det var du och jag varje dag .

förlåt .

/ sara .

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback