Torsdag .

image283

vaknade upp i marias soffa i morse , med en mysig diva
bredvid mig .
snart insåg jag att diva hade snott min tandborste + fodral .
och jag kan säga att fodralet inte är helt .
hahahaha .

sedan ringde jag till carro och hon skulle hämta mig inom 20 min.
så jag fixade mig , gick ut med diva och sedan gick jag
dit carro skulle hämta mig .

vi åkte till skolan och hade en lektion och vi lekte lite med powerpoint .
sedan drog vi med bilen runt halva stan och skulle leta tyg och sådära till
carro som ska på halloween fest i helgen , hoppas de går bra med allt . hihi .

nu om sådära 10 minuter kommer mamma o pappa hem ,
då ska jag åka och jobba , sen ska jag hjälpa emma med en läxa
och kanske plugga lite själv också .

annars blir det slappt i dag , sitter inlindad med mitt täcke.
vill inte kliva ur det , men jag måste , ska kila nu .

ha det bra alla .
PUSS !

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback