trötter .

trött trött trött .

image314

jag har precis vaknat och nu sitter jag och snackar med min kusin och vi sitter vid varsin dator och kollar lunar haha , men det som är mysigt med lunar är att man har gamla fina mail kvar och blogginlägg som är roliga att läsa haha . så jag vill nog inte ta bort den förän jag sparat såna dära extra fina saker . som är från speciella personer .

i dag ska jag träffa emma och hänga med oskar , seda ska nog jag och carro betala våran kryssning , känns som vi bara skjuter upp det , men vi gör det nog i dag :))

sen tycker jag att detta ska bli en slappdag och bara mys i sängen eller framför tvn :)
eller en kombination , titta på tv i sängen haha .

ha det så bra alla !

PUSS

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback