vardagen .

Måndagen :

började med att jag vaknade till ett sms från emma ,
hon kom hit och vi åt frukost i hop sedan så slappade vi,
jag gjorde mig i ordning sen drog vi till valbo / gävle.
för jag var tvnungen att köpa något .
inhandlade 2 tröjjor .

sedan vid halv åtta kom maria johan & diva och
hämtade mig , vi skjusade hem johan o diva.
så drog vi vidare till kvantum och inhandlade mackor
och massäck till maria för hon har halkbanan i dag ,
åh vad jag är stolt att hon tagit tag i detta , måste ge mig
en liten klapp på axeln också , för de va nästan tackvare mig
som hon gick dit . haha .

sedan åkte vi hem till henne och gjorde mackor
och kollade på film och myste hela kvällen .
johan åkte o jobbade vid 10 .

vi kom i säng runt 1 och låg och pratade om allt ett bra tag.
jag trivs så bra i hennes sällskap så det finns inte .
jag har funnit världens bästa vän .

sedan hoppade jag ut till soffan , från två godigar maria o diva .
till två andra , tipsie och sessan som hade ockuperat min säng ,
men vi tre delade den och det va mysigt :)
saknade dock ankan som brukar sova där i bland , de är alltid
mysigt :) .

sen vaknade jag vid nio då maria skulle i väg , jag o johan
kastade på oss kläderna och in i bilen .
johan skjusade sedan hem mig och jag satt mig här en stund , men blev soffan
lockade och där somnade jag till runt 1 , då vare våra bästa år och nu har jag duschat
och mamma o pappa kom precis in genom dörren.
nu ska jag kila .
puss o hej .
ha de bra alla :* <3


Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback