20 år .

min 20 års dag .
image279


släkten kom till mig runt 2 och vi åt massa mat , fikade och hade det
allmänt mysigt , jag har verkligen en bra släkt haha .
fick masa kuvert , med pengar i och presentkort .
sedan har jag även fått skor o kläder av mamma tidigare .
så det kändes hel bra .

sedan vid 6 drog släkten hem och jag gjorde mig i ordning
för en kväll ute .
jag drog till maria vid halv åtta , där jag träfffade ankan o emma
utanför , vi stod och snackad ett bra tag.
sedan drog jag upp till maria , och sedan vi till ullis
där vi gjorde klart de sista , sen drog vi till kim och hade förfesten där.
de va massa mys , gjorde någon ordlek , och spelade gurra , och massa
annat bra musik , youtube.com är great .

sedan vid halv tolv , tog jag maria ullis o linn taxin in till gävle .
där vi gick ut på hangloose .
maria o ullis köpte en shoots till mig o linn
för jag fyllde år och linn hade tagit studenten i frisör utbildningen.
fyfan , de va sambuka blandat med bailys , :O .. så jävla äckligt haha .
men men .
sedan vid två drog vi vidare med svart taxi till heartbreak och sedan
åt vi hamburgare på stan o pratade med folk , sedan drog vi hem med en taxi
runt 3 någon gång .
kom hem runt halv 4 , hoppade i säng i marias soffa med diva
och vaknade runt halv 2 .
då ringde jag ankan och hon fick komma över.
vi va hundvakt till ungefär 10 på kvällen .
det var helmys :)

TACK alla :*

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback