länge sedan .

jag vet att jag är typ sämst på att skriva här , men jag har inte haft
så mkt att skriva , inget jag kännt varit tillräckligt viktigt att skriva ner .
eller det har ju hänt en saker i mitt liv som blivit så mkt bättre nu på dom
senaste dagarna .
jag kan helt ärligt säg att jag är glad och ler som jag verkligen menar det .
det känns som jag börjar hitta mig själv mer o mer
och jag tänker inte dölja det mer .

sen är jag så glad att jag och du blirvit vi igen .
jag behöver dig min vän ! you know it .

ska snart i väg till historia lektionen ,
skulle egentligen inte haft någon i dag men men . där ser man.
så jag ska snart plocka upp amanda och sen åker vi vidare till skolan.
carro kommer senare , men matilda ska ju också dit . Goood .

senare kanske jag drar på kalas hos min kusin , får se om jag orkar.
men de känns som ett måste egentligen , för jag fyller ju år i morgon .
så kommer dom hit , då kanske man ska ställa upp och komma till henne med .
haha .
aja , sen blir det idol med ankan o emma :*
goood shit .

aja , nu ska jag dra och vara duktig i skolan .
en sak till , jag älskar mina nya gula örhängen :* !!

ha de bra alla

puss !

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback