Tisdag

emma kom hem till mig vid 12 i dag ,
vi satt o snackade , sen åkte vi o hämtade min syster på skolan .
sen åkte vi till donken , sedan kom även maria dit ,
hon hade haft körlektion och det hade gått as bra .
så jävla glad för hennes skull , min darling .

sedan kom även ullis dit , och jag skjusade dom till fredos
där dom skulle träffa tanja , sen åkte ja o emma hem o lämnade syrran
sen drog vi också dit , där dom fanns även timo .
vi satt o snackade om Halloween , FYFAN va roligt de kommer bli .
först massa mat , partaj i lokalen och sen utgång .
weiiihooo .

sen åkte vi hem till maria ,emma o jag lagade mat , sen
kollade vi på desparara hemmafrurar haha .
och diiiiiiiiva har börjat löpa . åååååååååååh . <3

ne men nu ska jag ta och skriva med lite folk på msn .
ha de bra .
/ sara

Skriv en kommentar här
Postat av: Matilda

Tack :) Jadu...ett bra tag sen, den är iaf från ginatricot. Finns nå liknande nu...eller har iaf :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback