jag älskar denna låt <3

image276 

min vän, vart tog du vägen

de var ett tag sen du ringde och fråga hur de är

kommer du ihåg, när vi var små

vi lekte utan krav, när gled vi ifrån varann


hur jag än försöker, att bevara de vi haft

med foton på väggen, finns de ändå ingen chans


du vet inte hur många vänner du har

förrän du har ett hus på stranden

då kommer dom tillbaks igen

du vet inte hur många vänner du har

förrän du har ett hus på stranden

då kommer dom tillbaks igen


det sägs, att lika barn leka bäst

jag har aldrig förstått dom orden, förrän nu

för allt jag ser är dig, vill jag inte veta av

och så gled vi ifrån varann


hur jag än försöker, att bevara de vi haft

med breven på vinden, finns de ändå ingen chans


du vet inte hur många vänner du har

förrän du har ett hus på stranden

då kommer dom tillbaks igen

du vet inte hur många vänner du har

förrän du har ett hus på stranden

då kommer dom tillbaks igen


vänner för livet

kommer du ihåg

vänner för livet

de va allt vi såg


hur jag än försöker, att bevara de vi haft

med foton på väggen och breven på vinden, finns de ändå ingen chans


du vet inte hur många vänner du har

förrän du har ett hus på stranden

då kommer dom tillbaks igen

du vet inte hur många vänner du har

förrän du har ett hus på stranden

då kommer dom tillbaks igen

du vet inte hur många vänner du har

förrän du har ett hus på stranden

då kommer dom tillbaks igen


är de det som krävs?!


Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback