jenny kom o hälsa på <3

fredag .

i går va jag först i skolan med carro , haha , tror inte vi ska gå på
den lektionen igen , mycker muntligt , och det är nog det vi hatar mest . haha

men sen åkte jag hem . fixade lite
hämtade upp maria o lina och åkte med dom till
dollar och till valbo , där dom skulle inhandla lite rockgrejor ,
lina hittade en utstysel och de kommer bli kanon bra .

jag va fortfarande lite osäker om jag skulle med ,
va inte alls på party humör , har inte varit de på sådära as länge .

sen åkte vi hem till linas preliminär boende , hos jennys mamma,
shit va snyggt de va , svart kök o allt , jag blev kär haha .

sen åkte jag hem , åt och sedan åkte jag tillbaka till maria .
där maria och lina höll på med tandblekning och insmörning av brun utan sol .
men sen kom jenny dit , så jag satt och snackade med henne , <3
underbart bra , och snart ska jag ta och åka ner o hälsa på henne. de måste ja !!

sen vid ett åkte vi hem , jag och jenny satt fast henens cykel och åkte i väg .
kom kanske 10 meter , så åker cykeln av hahaha , aja så lina fick fixa de dära .
så det gick bra sen .
men tror faktiskt att den blev lite skaddad , förlåt jenny . :*

sen åkte jag o hämtade min syster , sen hem :)

nu ska jag ta och fixa lite inför i kväll för jag bestämde mig att jag lär ta och ställa
upp för gänget någon gång , så de blir fest i kväll .
hoppas du vill vara med <3

aja , bye bye.

Skriv en kommentar här
Postat av: B

om 'du' är jag, så vart det så. :)

2007-09-16 @ 10:51:51
Postat av: Anonym

tänk för att de va så :D
och jaaaa :)

2007-09-16 @ 19:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback