Mig själv .

jag kan försöka låta som att allt är som det ska .
allt är faktiskt bra . men att jag fortfarande inte hittat
rätt i mig själv än , känns jobbigt .
jag vet inte vad jag ska känna eller tycka eller bete mig i vissa
situationer , vart står jag egentligen .
jag behöver hitta mig själv .
och jag gör det snart , jag lovar det .

men om jag skulle hitta mig själv .
vågar jag vara den personen då?
eller ska jag fortsätta vara den jag är nu .
tänk om jag förlorar er , eller om ni inte tycker om mig på
samma vis någe mer . jag vill ju inte det .
då kan jag lika gärna leva som nu .
eller föresten , riktiga vänner skulle vel finnas där
vad som än händer eller ?
ja jag tror det i alla fall. jag hoppas det .

nej jag ska inte klaga , jag mår bra , väldigt bra .
mitt liv har nyss börjat igen .
jag ler och tar vardagen som den kommer
träffa underbara vänner och myser med dom .
jag vill bara ibland vara kär , men jag vet knappt vad kär innebär ?
aja , grubbla kan man alltid .
om jag tar tag i det jag behöver ta tag i , får vi se .
jag är mig själv , men innestinne har jag gått lite vilse . jag är snart
tillbaka på rätt väg igen .
kanske med min hand i din ..
<3

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback