ROCKFESTEN !

image274  image275

jag orkar inte skriva i detalj om festen i lördags :D

dom som va med : jag , angelica , maria , lina , erika , mossan , ullis , linn , tanja , emelie , anton , kim , adam och några andra som kom in på slutet .

jag hade det as roligt , och jag nog garantera att dom flesta höll med dom det :D

så , VÄRDFEST !

"vad är ditt problem "
- hahahaha .
kan inget annat än älska det .

/ s . :D

Skriv en kommentar här
Postat av: B

sjukt jävla kul var det.
asså, vad är ditt problem?

2007-09-17 @ 14:18:52
Postat av: sara

undra va fan ditt problem är .. ^^

2007-09-17 @ 16:33:21
Postat av: B

hahaha, du är bäst!

2007-09-19 @ 00:08:27
Postat av: sara

fan va snygga ögonbryn hon hade, hon med stjärnan :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback