Torsdag .

gud vilken jobbig natt .
började med att jag kröp ner i min säng där diva redan bäddat ner sig .
vi somnade runt halv 2 , men vid 4 vaknade hon och hon störade verkligen
med mig hela natten . vid halv 7 gav jag upp och lät henne hålla till i vardagsrummet.
så jag fick sova , skulle upp halv 8 . kan säga att jag va ruskigt trött när jag vaknade .
så då kom en inrustande diva och gav massa pussar , haha , hon är söt ändå . :*

jag åkte och jobbade vid halv 9 , sen åkte jag och carro till skolan till tio .
vi hade programhantering och sedan lunch
och sedan hade vi datakundskap , jäkligt roligt . bra lärare och bra människor
i den gruppen , :)

sedan åkte vi hem .
jag kom hem , åt mat och skulle slappa men kunde inte det.
så jag ringde ankan , så skulle vi ta en tripp till valbo .
kom i väg runt halv 6 kanske , även emma följde med .
vi åkte dit , kollade runt och va in på kicks där maria o johanna jobbade .
sedan åkte vi hem , hämtade min syster
sen drog vi till maria o johan , där johan befann sig , så vi intog tv
och han åkte och hämtade maria .
vi började kolla på idol , och sedan kom dom hem . nu har vi myst framför idol
och heroes och sen träffade vi ullis en sväng nere .
åh jag älskar er . <3


du får mitt hjärta att le extra . :'')

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback